REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[mazowieckie] MLP Pruszków II gigantycznym centrum logistycznym w okolicach Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] MLP Pruszków II gigantycznym centrum logistycznym w okolicach Warszawy
MLP Group powiększyło teren parku logistycznego MLP Pruszków II o 5 hektarów, na których docelowo po...
[mazowieckie] MLP Pruszków II z nowym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] MLP Pruszków II z nowym najemcą
Dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia wynajął około 11,8 tys. mkw. powierzchni magazynowej...
[mazowieckie] Globalny operator logistyczny zadomowił się w MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Globalny operator logistyczny zadomowił się w MLP Pruszków II
Międzynarodowy operator logistyczny Dachser przedłużył najem około 7,9 tys. mkw. powierzchni magazyn...
[Kraków] Przejście podziemne pod ul. Lubiczinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Przejście podziemne pod ul. Lubicz
Kraków, Śródmieście
[Kraków] Budynki Mieszkalne "BUDOPOL" Ul. Wielicka - "DOM POD KOPCEM"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynki Mieszkalne "BUDOPOL" Ul. Wielicka - "DOM POD KOPCEM"
Kraków, Podgórze
Poznaliśmy wykonawcę, który zaprojektuje północny wylot S7 z Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Poznaliśmy wykonawcę, który zaprojektuje północny wylot S7 z Warszawy
Poznaliśmy wykonawcę, który zaprojektuje północny wylot S7 z Warszawy. Najkorzystniejszą ofertę złożyło konsorcjum firm Transprojekt Gdański (lider) oraz Biuro Projektowo-Badawcze Dróg i Mostów Transprojekt Warszawa. Opracowanie dokumentacji dla ostatniego odcinka S7 w woj. mazowieckim, od Kiełpina do Trasy Armii Krajowej i skrzyżowania z S8 w stolicy, wyceniono na 54 243 000 zł. Jeśli nie będzie odwołań od tego wyboru, umowę GDDKiA przewiduje podpisać na przełomie lipca i sierpnia 2024 r.
PKP Intercity otworzyło oferty w przetargu na zakup 300 nowych wagonówartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity otworzyło oferty w przetargu na zakup 300 nowych wagonów
Zostały otwarte oferty składane w przetargu na zakup 300 nowych wagonów, z prawem opcji na dodatkowe 150, dla PKP Intercity. To największy w historii przewoźnika, pod względem liczby pojazdów, przetarg taborowy. Oferty złożyło 2 producentów taboru. Odbiór wszystkich wagonów powinien nastąpić nie później niż w terminie 96 miesięcy od dnia zawarcia umowy. PKP Intercity założyło na realizację projektu kwotę 2 mld 844 mln zł brutto (4 mld 266 mln zł brutto z opcją).
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Krakowie postępują prace przy budowie kładki Grzegórzki-Zabłocie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie postępują prace przy budowie kładki Grzegórzki-Zabłocie [ZDJĘCIA]
Ma ułatwić poruszanie się pieszych pomiędzy prawym i lewym brzegiem Wisły, a rowerzystom umożliwi dogodny przejazd do centrum od strony mocno rozwijającego się Zabłocia i stworzyć alternatywę dla mostu Powstańców Śląskich. Za kilka miesięcy ma zostać oddana do użytku kładka nad Wisłą między Grzegórzkami a Zabłociem.
Wygodniejsze podróże i lepszy przewóz towarów z Bełchowa do Skierniewic i Łowiczaartykuł
Pokaż artykuł
Wygodniejsze podróże i lepszy przewóz towarów z Bełchowa do Skierniewic i Łowicza
Pasażerowie i mieszkańcy korzystają z efektów zmodernizowanej stacji Bełchów na linii Skierniewice – Łowicz. Lepszy dostęp do pociągów zapewnia nowy peron spełniający potrzeby wszystkich podróżnych. Przebudowany układ torowy zwiększył możliwości ruchu towarowego na ważnym odcinku trasy wschód-zachód. Wartość inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. ze środków budżetowych wynosi 58,2 mln zł.
PKP CARGO planuje budowę dużego terminala multimodalnego w woj. łódzkimartykuł
Pokaż artykuł
PKP CARGO planuje budowę dużego terminala multimodalnego w woj. łódzkim
PKP CARGO rozwija sieć terminali w Polsce. Spółka podpisała niedawno list intencyjny w sprawie budowy nowego terminala multimodalnego, tym razem w Radomsku, w województwie łódzkim. Podpisanie listu intencyjnego uruchamia proces opracowania założeń biznesowych do projektu inwestycyjnego.
Amerykanie zamykają duży zakład pod Wrocławiem. 161 osób objętych zwolnieniami grupowymiartykuł
Pokaż artykuł
Amerykanie zamykają duży zakład pod Wrocławiem. 161 osób objętych zwolnieniami grupowymi
Kolejne zwolnienia grupowe w Polsce. Tym razem na Dolnym Śląsku, w okolicy Wrocławia. Bez wcześniejszych konsultacji, bez uprzedzenia i bez planów naprawczych — tak pracownicy zakładu Greenbrier Poland (zajmuje się pracami serwisowymi, remontowymi i modernizacyjnymi wagonów kolejowych) w Oławie dowiedzieli się o decyzji o likwidacji miejsca pracy. W wyniku restrukturyzacji firma planuje zwolnić 161 osób. Związkowcy mówią o braku dialogu, a zarząd tłumaczy decyzję pogarszającą się sytuacją rynkową.
Kolej wrzuca wyższy bieg. Towary docierają szybciej niż rok temuartykuł
Pokaż artykuł
Kolej wrzuca wyższy bieg. Towary docierają szybciej niż rok temu
Efekty modernizacji infrastruktury kolejowej widać gołym okiem – dzięki pracom prowadzonym przez Polskie Linie Kolejowe S.A. czas przejazdu pociągów towarowych wyraźnie się skrócił. W 2025 roku składy pokonują trasę Poznań – Szczecin średnio aż o 112 minut szybciej niż rok wcześniej, a na trasie Brzeg Dolny – Stara Wieś k. Kutna najszybsze pociągi intermodalne kursują nawet o 60 minut krócej. To poprawia płynność przewozów i zwiększa konkurencyjność kolei.
[Kraków] Przebudowa skrzyżowania pod Teatrem Bagatelainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Przebudowa skrzyżowania pod Teatrem Bagatela
Kraków, Śródmieście
[Warszawa] Kupić, Wybudować, Zamieszkaćartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kupić, Wybudować, Zamieszkać
Własna działka pod budowę domu staje się coraz bardziej atrakcyjną opcją dla tych wszystkich, którzy...
Umowy, projekty, wykupy, budowa. Oto, co w tym roku dzieje się w Programie CPKartykuł
Pokaż artykuł
Umowy, projekty, wykupy, budowa. Oto, co w tym roku dzieje się w Programie CPK
Ponad 1500 hektarów zakupionych w ramach Programu Dobrowolnych Nabyć, kilkadziesiąt podpisanych umów, milionowe dofinansowanie z funduszy unijnych, odbiory projektu budowlanego lotniska i dworca kolejowego, do tego trwające prace budowlane w Łodzi przy tunelu dalekobieżnym i zaawansowane projektowanie 480-kilometrowej linii „Y” łączącej Warszawę z Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem – to tylko część działań realizowanych w ramach projektu Centralnego Portu Komunikacyjnego z ostatnich 11 miesięcy.
PKP PLK rozpoczynają przebudowę mostów i wiaduktów między Czernicą Wrocławską i Siechnicami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK rozpoczynają przebudowę mostów i wiaduktów między Czernicą Wrocławską i Siechnicami [ZDJĘCIA]
Sprawniejsze będą przejazd i przewozy ładunków koleją na trasie z Wrocławia przez Jelcz do Opola. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczną przebudowę mostów i wiaduktów – pomiędzy Czernicą Wrocławską i Siechnicami. Zakres prac wymaga zmian w kursowaniu pociągów. Inwestycja za ponad 41 mln zł netto realizowana jest ze środków budżetowych.
REKLAMA